Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.06.2007 01:08 - Не ги оставяйте да се измъкнат!
Автор: antihuligan Категория: Други   
Прочетен: 2883 Коментари: 5 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Лирично отклонение: Не е тайна, обичам вятъра в косите. Не обичам излишния шум и вибрации, затова се доверявам на задвижвани от силата на кракомобила ми два броя колела с пневматични гуми.

Гад едно: Късната сутрин на 12,06,07 г. бул. В. Левски в непосредствена близост до кръстовището на бул. В. Левски и Цар Освободител. Аз се движа в крайна дясна лента в посока Гурко. Изведнъж кола от лентата за насрещно движение изрева на първа и тръгна към мен. Наби спирачки едновременно с мен. Така се оказах лице срещу стъкло, зад което имаше една притеснена и една ухилена физиономия.

Навярно логично ми се прииска да ударя ухилената. Тя принадлежеше на младеж едва ли имащ книжка, на около 16-17, но вече гъзар, возещ се в бащиното си (навярно) 10-12 годишно Ауди. Въпросния изрод искал да свие по Аксаков. Аз пък не искам да имам близки срещи с доктори от спешна помощ.

image

Гад две: Около 16,30 ч. излязох да си купя храна, защото и аз съм хора. На ъгъла на Алабин и Цар Асен едно бяло Рено Канго с регистрационен номер С2350ВМ се опитваше да паркира, затваряйки пролуката от 30 см между задната му брония и предната на колата зад товарния автомобил. Водача на видима възраст 55 години хич не го бе еня, че зад колата му минават хора! Той затвори с автомобила си пътя на огромния човекопоток по ул Алабин!

Казах му: не давайте на зад, минават хора! Той продължи, тогава му извиках - не давай на зад, минават хора бе! Реакцията му бе - не викай гледам. Репликата бе по скоро изплюта, от колкото изговорена на човешки език.Тогава изкрещях - ей грозен, зад теб минават хора бе, спри тая кола!!!

Гадината спря и излезе от колата а аз продължих пътя си зад автообила му.

Потресе ме арогантността на шофьора и  овчедушието на  преминаващите. Няма значение дали ще прегазят някого, няма значение, че някой гази правата ти. Не ги разбирам...

Не ги оставяйте да се измъкнат - снимайте, записвайте номера....Аз бях стреснат в първия, а без апарат във втория.


Мълчи народът - дрънкат вериги!
Хр. Ботев


Тагове:   оставяйте,


Гласувай:
0



1. sowhat - мда, бой по каските.
13.06.2007 09:19
дерзай.
обещавам да ти пращам снимков материал :)
чудесно е начинанието ти .
предлагам и връзка със сървара на кат. :)
цитирай
2. varg1 - и аз почвам да снимам
13.06.2007 11:24
аз откога се каня.ще рискувам живота си ако трябва ама ще видите покъртителни случаи на неправилно паркиране в шумен.
цитирай
3. antihuligan - :)
13.06.2007 11:59
sowhat, varg1 - пращайте ще слагаме снимки, слагаме инфо.... а това със сървър на кат - ми суперско:)

силата на блоговете е цитирането и вътрешните връзки, ще слягам линк и към всяка ваша публикация с такива хулигани. все някога, някой ще се заинтересува и ще поиска отговорност...
цитирай
4. thundergoddess - Ужасни са тия шофьори, аз ако тръгна ...
13.06.2007 15:41
Ужасни са тия шофьори, аз ако тръгна да пиша, трябва да си взема една тетрадка 80 листа :)
цитирай
5. gadget - Да, повечето...
13.06.2007 17:01
... са непукисти. Като знам преди да блъснат шефа ми как карах аз самия. Само снимки няма да помогнат. Трябва явно и клипчета, и по-строги санкции, както и ограничения на възрастта при която можеш да караш кола с определени кубици и мощност е. В Англия има подобна политика...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: antihuligan
Категория: Други
Прочетен: 31653
Постинги: 6
Коментари: 29
Гласове: 237
Архив